Halaman

Tuesday 16 December 2008

Apakah Yang di Jeritkan

Polis akan mengambil tindakan terhadap ahli Parlimen Sungai Siput Dr D Jeyakumar kerana didakwa menyalahgunakan kanak-kanak dalam kempen "Rakyat Pengayuh Perubahan" anjuran Jaringan Rakyat Tertindas (Jerit) di Rawang malam semalam.

Ni lah yang hamba nak ceritakan. Apa lagi yang nak di jeritkan oleh ahli parlimen Sungai Siput ni. Wahai Melayu sungai siput apalah yang wakil rakyat hang buat ni jeritlahlah,perubahanlah apakah jadahnya.Cari publisiti murah. Nak buat itu ini sekarang kena ada permit. Takkan lah nak buat perubahan pulak nak adakan kayuh basikal tanpa permit. Hoi orang sungai siput menjerit sajalah di sungai siput apa lagi atau jerit saja di Parlimen baru betul tempatnya ini kat Rawang pulak.Dekat daerah hamba pulak nak menjerit ,nak terbang pun tak boleh.

Jeyakumar ni pun satu nak tunjuk glamor janganlah buat dekat Rawang buat sajalah di tempat lain kan bodoh namanya.Memanglah bukan semua ahli parlimen PKR tu pandai.Ada juga yang bodoh dungu.Itu pun kau orang pilih.Kan bodoh jugak orang yang memilihnya.

Kita nak buat Basikalton pun ada permit ini nak menjerit suka hati nak tunjuk perubahan kepala otak hang Jeya Kumar.Luuuu pikir sendirilah.

No comments: