Halaman

Tuesday 2 December 2008

Merajuk nak di pujuk Porahlah Melayu Kacukan

"Salahkah saya mempertimbangkan tawaran itu, jika khidmat dan kerja- kerja saya selama ini tidak dihargai dan seolah-olah ada niat untuk mencantas saya daripada parti," tegas Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Seberang Jaya, Datuk Arif Shah Omar Shah.

"Saya masih berpendirian bahawa tidak menolak dan tidak pula kata menerima namun tawaran yang datang dari sahabat baik saya, penasihat PKR , Datuk Seri Anwar Ibrahim masih boleh dipertimbangkan jika saya terus dilayan sebegini oleh UMNO bahagian sendiri.


Wahai melayu jangan merajuklah.Hidupni memang ada persaingan kalau kita tak mahu bersaing nak buat apa masuk dalam arena politik.Kalau dah tak mampu untuk menambah kuasa dan glamour sila berundurlah nak buat apa salahkan orang lain.Terpinggirlah,dipinggirlah entah apa lagi alasan yang tak munasabah kau cakapkan. Sila berundur dan masuklah parti mana-mana yang hang suka Aku tak mahu tengok muka kau dalam golongan melayu yang memang suka merajuk.Melayu hari ini mahukan orang yang tulin dan bersemangat kental.Sesiapa yang merajuk silalah keluar dari kelompok oarang yang kental semangatnya.Jangan me+ la +yu lagi.

No comments: